4 תשובות
זה תלוי בבית ספר..
אצלי אין פיזיקה אבל אני במדעי המחשב ואין הגבלה או משהו, יש כאלה שהם 3 אנגלית 3 מתמטיקה ואין בזה בעיה
אני 4 אנגלית 4 מתמטיקה ואני במדעי המחשב
אצלי אין פיזיקה אבל אני במדעי המחשב ואין הגבלה או משהו, יש כאלה שהם 3 אנגלית 3 מתמטיקה ואין בזה בעיה
אני 4 אנגלית 4 מתמטיקה ואני במדעי המחשב
אני במדעי המחשב ופיזיקה , במתמטיקה טובה באנגלית מזעזעת.
וזה מקשה האנגלית שתדעי.
אצלנו התנאי קבלה היו חמש חמש
וזה מקשה האנגלית שתדעי.
אצלנו התנאי קבלה היו חמש חמש
לא..
אבל במדעי המחשב די חייב אנגלית, לא ברמה גבוהה אבל צריך לדעת
אבל במדעי המחשב די חייב אנגלית, לא ברמה גבוהה אבל צריך לדעת
צריך רק לדיפלומטיה, מדעי המחשב ופיזיקה זה מתמטיקה