6 תשובות
שואל השאלה:
יש לי אייפון 13 ועדכנתי את זה לפני שבוע, זה לא אמור להיות כבר גרסא עם תיקון לבאגים?
אנונימית
^
תבדקי בהגדרות אם יש עוד אחד
ותכבי ת'אייפון ותדליקי
לאט לאט מוצאים כל מיני עדכונים מתקנים
הם הוציאו עדכון לבאגים
לי זה לא ככה אני לא יודעת מה קרה
1. איזה אייפון יש לך
2. יצא עדכון מתקן בהגדרות תעשי אותו