14 תשובות
לא יודעת
שיש לך קשר עין טוב
שאת מסוגלת להמון דברים זה קשה רצח
שואל השאלה:
למה זה קשה?^
אנונימית
אני לא מסוגלת להסתכל למישהו בעיניים אז שאפו במיוחד שיחה של שעה
שואל השאלה:
חחח זה עוד לא היה אבל אני מקווה שאצליח זה נראה לך בשליטה?
אנונימית
מישום שזה ממש קשה ליצור קשר עין במשך שעה אני בקושי חמש דקות מצליחה
שואל השאלה:
בטח אהובתיי^
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למה זה כזה קשה??
אנונימית
זה קשה הריכוז שזה מצריך ולא להתעייף קשוח
שואל השאלה:
תודה אהובתי 3>
אנונימית
אני גם כמוך. תמיד בקשר עין, וזה גם אמור להיות ככה לדעתי.. הרי עם מי את מדברת עם הרצפה או עם הבן אדם
בקיצור, אין בזה שום דבר מביך. ולהיפך, מושך בטירוף שתדעי ומראה שאת מקשיבה ועל בטחון עצמי גם