6 תשובות
היה מושלםםםם
מצחיק
האפטר קרדיטס היה מדהים
האפטר קרדיטס היה מדהים
^מסכימה. היה צריך לקרוא לזה משהו שקשור אליהם ספציפית אולי
כןן, היה ממש טוב.
זה היה טיפה מאכזב אבל תזכרו שזה תוכנן להיות על איך שניהם מצילים את חג המולד לא על כולם. על כולם אנחנו נקבל סרט עוד מעט
זה באמת היה ממש טוב! אני ממש אהבתי שנתנו הרבה מקום למנטיס ודראקס כי הם באמת דמויות מדהימות ועכשיו סוף סוף יכולנו לראות את זה ממש אהבתי גם את הפרנסים לסרטים הקודמים ובכללי הכל ואני באמת חושבת שזה גאוני וכל הכבוד למארוול שעשו את הפרויקט הזה
באותו הנושא: