4 תשובות
גם לי לא נוח
אני אוהבת להשאיר את הספר כמו שהוא, זה מה שהופך את זה ליפה בספר לדעתי
כן מבינה
למי יש כןח לסמן ספרים, אני באמצ לא מבינה מה הפואנטה של זה גם