9 תשובות
באמת הגעתן לרמה הזאת שאתן יודעות באיזה חדר הוא נולד? תקראו את זה שוב! מה עובר עליכן?
אמאלה אתן לא שפויות...
קומה 2 חדר 126 (:
יואו לאיזה רמה הגעתן מה אתן כל כך מעריצות אותו? רציני הוא סתם ילד
אנונימי
אנחנו מעריצות אותו ורוצות לדעת עליו כמה שיותר דברים.. אלה החיים שלנו אז מזה אמור להפריע לך בדיוק?
126 קומה שנייה בבית חולים סט ג'ודאס:)
שואל השאלה:
126
126
בליברית
וואו...
אנונימי
נולד ב1 במרץ, בשעה 12:56 בלילה, שנת 1994 ביום שלישי גשום, בית חולים סט ג'ודאס, בלונדון אונטריו קנדה. בקומה 2 חדר 126 במשקל 3.200 או ליתר דיוק 3.22504.
בשמיכה סגולה כי נגמרו הכחולות ^_^ (אוו חיים שלי) סוג דם ab + והמיילד היה סימון בקסלאהם.
בשמיכה סגולה כי נגמרו הכחולות ^_^ (אוו חיים שלי) סוג דם ab + והמיילד היה סימון בקסלאהם.
באותו הנושא: