8 תשובות
לא ממש
נסבל
אמרו לי שזה מדגדג
אצל כל אחד זה שונה.
לי זה ממש לא כאב
די..
זה נסבל יחסית
אמרו לי שכן חוח
רק אל תבואי כשאת הורמונלית, לא לקראת מחזור או בביוץ.. זה הרבה יותר כואב
לא ממש תלוי במכונה יש מכונות שכואב אבל נסבל ויש מכונות שלא מרגישים
זה לא זה בעצם כזה סבבה ואחרי כמה זמן נהיה חם אבל זה נסבל ... ויש אזורים שזה מדגדג