12 תשובות
אני חושבת שאנחנו בדרך לעוד אינתיפאדה
אנונימית
זה נוראי
לפעמים אני מגיע למצב שאני מפחד לצאת מהבית
ילך וידרדר ביום שתקום ממשלת הכהניזם.
אתם תעשו נזק של המון נפגעים, פגיעה ביחסים דיפלומטיים, ועוד כל מני שיגרמו פה להרס.
שואל השאלה:
עובדה. השמאל היא לאלפי נרצחים בגלל שהוא ככ לא חכם
אנונימי
שואל השאלה:
תמשיכי לברבר. אתם עושים רק נזק של מלא נרצחים לישראל. כמו רבין וחבריו..
אנונימי
"הכל בחסות בנט ולפיד", טוב, ונתעלם מהמבצעים המוצלחים שהוציאו.
לא מבינה למה אנשים חושבים שיהיה יותר טוב אם גזען תומך טרור אלים וכהניסט ישב בתור שר בטחון פנים, והחבר שלו שלא שונה ממנו ישב בתור שר בטחון.
שטפו לך את המוח חבר
שואל השאלה:
תפתחו את הלינק. לא היה כזה דבר שנים רבות
והכל בחסות בנט ולפיד
אנונימי
חושבים שימשיכו לשלוט בעם אחר ויהיה בטוח פה. חיים בסרט
אנונימי
שואל השאלה:
לא, כי הפיתרון של לתת להם ארץ ולהחריב את ישראל ממש טוב
אנונימי