14 תשובות
לפי התיאור הקצר את נשמעת בסדר
באיזה קטע את אומרת?
צר לי לבאס, את פיק מי.
את מחפשת צומי
כן
קצת אבל טוב ששמת לב
זה תלוי באיזה נימה את אומרת את זה
כן
לא,
לפיק מי זה כבר בא בטבעי וכל הזמן.
'אני חלשה מידי' ' קטנה מידי' 'אוי אני כל כך נמוכה. בוא/י האביר/ה על הסוס הלבן ותרימ/י אותי על כתפייך'
או בקטע של
'שיט כבד לי, אפשר קצת עזרה'
אם במובן הראשון, הו כן אחותי את בהחלט פיק מי
גם אני הכול טוב חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אני אומרת אבל לא בהכרח בשבעל שיעזרו לי...
אנונימית
לא ממש יודעת מה לענות לך כי אמרת דברים ניגודים, כאילו אמרת מצד אחד שאת אף פעם לא אומרת "אני לא יכולה אוף אני חלשה מדי" אבל את כן אומרת לפעמים. אז את אומרת או לא?