4 תשובות
אם עשית תפקיד אינטנסיבי הפסקה יכולה להיות טובה. אם לא, תתחילי ללמוד לפסיכומטרי נראה לי
שנה אחרי, את לא במרוץ.
עדיף לך לקחת לך שנה, תעבדי קצת, תרוויחי כסף, זה ממש קשוח להיות בלימודים ללא כסף אם אין לך מספיק
ובלי קשר, קחי לך קצת חופש מהכלא, תצאי לחופשה טובה, תוך כדי תלמדי ותשקיעי לפסיכו ותגיעי לציון שתצטרכי
אין לאן לטוס, החיים אורכים, תהני מהם אנחנו לא רובוטים :)
ובלי קשר, קחי לך קצת חופש מהכלא, תצאי לחופשה טובה, תוך כדי תלמדי ותשקיעי לפסיכו ותגיעי לציון שתצטרכי
אין לאן לטוס, החיים אורכים, תהני מהם אנחנו לא רובוטים :)
בתור אחת שהתחילה ללמוד באותה שנה, לדעתי כדאי לך להתחיל :) אבל השאלה אם יש לך חודשיים לפחות לנוח, מתי את משתחררת?
לי היה ארבעה חודשים בערך לפני שהתחלתי ללמוד, אם יש לך חודשיים מינוס פלוס אז את יכולה לנצל את הזמן הזה לנוח, לטוס, לבלות וכו'. תואר זה קשוח והכל אבל את תסתדרי ותתרגלי ויהיה בסדר וכן תצטרכי ללמוד ולהתמיד אבל זה אפשרי לבלות גם במהלך התואר :)
לי היה ארבעה חודשים בערך לפני שהתחלתי ללמוד, אם יש לך חודשיים מינוס פלוס אז את יכולה לנצל את הזמן הזה לנוח, לטוס, לבלות וכו'. תואר זה קשוח והכל אבל את תסתדרי ותתרגלי ויהיה בסדר וכן תצטרכי ללמוד ולהתמיד אבל זה אפשרי לבלות גם במהלך התואר :)
אנונימית
באותו הנושא: