4 תשובות
אני גם נורא אשמח
המהפכה הצרפתית הייתה תקופה בצרפת שבה העם הפיל את הממשלה ויצר חדשה. פרק זמן זה מחולק בדרך כלל לשלושה שלבים: השלב המתון (1789-1791), השלב הרדיקלי (1792-1794) והתגובה התרמידורית (1794-1799). השלב המתון היה כאשר האספה הלאומית יצרה את החוקה של 1791, שהקימה מונרכיה מוגבלת. השלב הרדיקלי היה כאשר היעקובינים עלו לשלטון והקימו את שלטון האימה. התגובה התרמידורית הייתה כשהיעקובינים הופלו ונפוליאון בונפרטה עלה לשלטון.
המהפכה פרצה כי לתושבי צרפת נמאס מהמונרכיה המוחלטת ומאי השוויון בחברה. הם רצו ממשלה שתעניק להם יותר זכויות ושוויון.
המהפכה פרצה כי לתושבי צרפת נמאס מהמונרכיה המוחלטת ומאי השוויון בחברה. הם רצו ממשלה שתעניק להם יותר זכויות ושוויון.
כן יש לי במחברת בואי לפרטי
בוא לפרטי