11 תשובות
סאל
אנונימית
לא סאל
זה מורכב בערך אבל זה חתיכת ספוילר, עדיין רוצה לדעת?
זה מורכב בערך אבל זה חתיכת ספוילר, עדיין רוצה לדעת?
שואל השאלה:
כן.
כן.
אנונימית
אוקיי
אז זה אבא של החברה הזאת של פופי
ואחותה של אנדי
אבל זה לא שהם הרגו אותה ביחד (זה לא היה מתוכנן)
אז זה אבא של החברה הזאת של פופי
ואחותה של אנדי
אבל זה לא שהם הרגו אותה ביחד (זה לא היה מתוכנן)
זה אחותה. אמאלה ספר טוב. אם אני לא טועה היא נחבטה בראש מאבא של חברה טובה של הדמות (אני כבר לא זוכרת שמות) ואז היא חזרה הביתה מדממת למוות ואחותה לא עשתה כלום אז היא פשוט השאירה אותה לדמם למוות (אני חושבת שהיא גם סוגשל חנקה אותה אבל לא זוכרת) ואז היא החביאה את הגופה אז זה נחשב שהיא רוצחת
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
כי היא רבה עם אבא של החבר הכי טוב שלה. היא ניסתה לסחוט אותו והוא לא הדכים או משהו כזה ואז באמצע המריבה הוא נראלי הכה אותה והיא נפלה ונחבטה בראש ואז כשהוא ניסה לטפל בה היא ברחה הביתה ואז קרה מה שקרה עם אחותה
הייתה ביניהן קנאה מטורפת שנגרמה עקב ההורים שלהן והיא כל כך קנאה בה ושנאה אותה שלאחותה לא היה אכפת ממנה (נרלאי היא נאנסה והיא היתה כזה מה אכפת לי) ואז היא פשוט השאירה אותה לדמם למוות. קראתי את הספר הזה די מזמן אני בשוק שאני בכלל זוכרת את העלילה ככה חחח
בכיףף❤
וואי איזה ספויילר זה דפק לי עכשיו די
אנונימית
סורי:( פשוט היא שאלה אז חשבתי שהיא רוצה ספויילר אבל היא שאלה בסופו של דבר לספויילר אז למה נכנסת אוף:(
באותו הנושא: