4 תשובות
אם היה לי בן זוג הייתי אומר לך
בתקופות טובות (רגיל) אנחנו מדברים כל יום, מדברים קצת זמן כל פעם אבל הרבה פעמים
כרגע לצערי אנחנו התחלנו לדבר ממש קצת... אני אפילו לא לגמרי יודע למה
שהיה לי בן זוג אז דיברנו המון