6 תשובות
שואל השאלה:
שה מקומות לינה של האוניברסיטה
שה מקומות לינה של האוניברסיטה
אנונימית
לא גרתי במעונות אבל שירתתי בצבא ששם חלקתי את המגורים שלי עם אנשים. מכירה גם את המעונות אצלי באונ. את בחדר לבד, עם עוד אנשים? מה גורם לך לתחושת הבדידות?
שואל השאלה:
יש לי חדר לבד אבל יש לידי עוד 2 בנות בדירה והן מסתגרות כל היום בחדר
יש לי חדר לבד אבל יש לידי עוד 2 בנות בדירה והן מסתגרות כל היום בחדר
אנונימית
הבנתי
טוב מחוויה אישית שלי שגרתי עם שותפה יכולה להגיד לך שאין הרבה מה לעשות עם זה
אולי לנסות בעדינות להתחיל לאכול ביחד ארוחות בוקר וערב וליצור שיחות ואז כשהן יראו שכיף להן מזה אז הן כבר יתחילו ליזום את הארוחה המשותפת
ואם לא אז לא פשוט תעבדי בחדר תדברי עם חברות מהלימודים תוך כדי או שתקבעו להיפגש
אם יש עוד אנשים במעונות שלומדים איתך תשבו איפשהו ותלמדו ביחד אולי בספרייה
טוב מחוויה אישית שלי שגרתי עם שותפה יכולה להגיד לך שאין הרבה מה לעשות עם זה
אולי לנסות בעדינות להתחיל לאכול ביחד ארוחות בוקר וערב וליצור שיחות ואז כשהן יראו שכיף להן מזה אז הן כבר יתחילו ליזום את הארוחה המשותפת
ואם לא אז לא פשוט תעבדי בחדר תדברי עם חברות מהלימודים תוך כדי או שתקבעו להיפגש
אם יש עוד אנשים במעונות שלומדים איתך תשבו איפשהו ותלמדו ביחד אולי בספרייה
שואל השאלה:
לא אוכלים ביחד לא יושבות ביחד אף פעם שום דבר רק אנשים מבחוץ יש לי וגם זה שמעי אי אפשר כל יום כל יום לקבוע עם אנשים מבחוץ הדירה קרה ומנוכרת לי
לא אוכלים ביחד לא יושבות ביחד אף פעם שום דבר רק אנשים מבחוץ יש לי וגם זה שמעי אי אפשר כל יום כל יום לקבוע עם אנשים מבחוץ הדירה קרה ומנוכרת לי
אנונימית
צודקת זה באמת לא נעים אבל מתי שאפשר אז עושים, מתי שלא אז פשוט תהיי בחדר ותעבדי על הלימודים תראי סרט או תדברי בטלפון עם משפחה חברים.. תעסיקי את עצמך כשאין אופציה אחרת אבל בכללי תנצלי הזדמנויות להיפגש כמה שאפשר
באותו הנושא: