תשובה אחת
אחותי צר לי לבאס אותך אבל אך אחד לא ימכור לך כרטיס לפסטיגל מתחת ל100 שקל .. אולי תשאלי חברה או משהו אם יש לה כרטיס מיותר או את אמא שלך אם יש לה הטבות