9 תשובות
שואל השאלה:
יעני של הקוד שעשיתי?
אנונימית
אין לי ממש מושג מה התוכנית שלך אבל את צריכה לקחת את הsum שזה בעצם הסכום של כל הציונים ולחלק במספר הציונים שזה count לפי מה שהבנתי
שואל השאלה:
אני לא בטוחה שזה נכון אבל זה מה שעשיתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא הבנתי איך אני אמורה לעשות ממוצע של כל סוף מחצית
אנונימית
את צריכה להוסיף אפשרות אם marka גדול מmarkb כי יכול להיות שמחצית ב גדול מא
את לא הגדרת משתנה sum (סכום) את צריכה להגדיר לפני הלולאה משתנה sum=0; ובתוך התנאי את צריכה להוסיף sum+=מחצית ב; אם זה גדול יותר
או sum=+מחצית א; ואחרי התנאי בתוך הלולאה פשוט להדפיס את sum / count את יכולה להגדיר משתנה של sum / count לא יודע אם הבנת משהו אבל קשה להסביר
שואל השאלה:
הוספתי sum ובטעות מחקתי
אבל את הsum אני צריכה לעשות גם על מחצית א וגם ב אז לא צריך 2 sum כאלה?
אנונימית
את צריכה לעשות ממוצע של מחצית ראשונה וגם מחצית שנייה
ואחר כך לבדוק אם הממוצע של מחצית ב גדול יותר ממחצית א ב10
counter את לא צריכה כי זה יוצא 315, המספר שהלולאה רצה ידוע מראש.
אגב ממליץ להוריד את זה ל5 ולנסות להריץ לוודא שהכל עובד
שואל השאלה:
כןכן הורדתי ל5
אני חושבת שהצלחתי, תודה לכםם
אנונימית