4 תשובות
וואלה אני גם מתקשרת מלא לחברות שלי והן פשוט מסננות אותי ואז זה גורם לי להרגיש לא רצוייה וזה עושה את העבודה בתכלס חחח
פשוט תגיד לו שזה באסה ולא כיף
מקסימום אולי תמצאו פשרה שכשאתה יודע פשוט תכתוב מתי אתה מגיע
מקסימום אולי תמצאו פשרה שכשאתה יודע פשוט תכתוב מתי אתה מגיע
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה אבל הוא ממשיך להתקשר
זה מה שאני עושה אבל הוא ממשיך להתקשר
אנונימי
תנסה לא לענות לו פשוט בבוקר ותענה לו בהודעות
באותו הנושא: