5 תשובות
אם זה היה מאגרוף אז זה כנראה שבירת אף וזה היה מחלים מעצמו. אם זה נשאר ככה מבין השנים אפשר לשער שזה גנטי
שואל השאלה:
כן אבל זה למה שמתי תמונה אולי תדעו לפי זה^
כן אבל זה למה שמתי תמונה אולי תדעו לפי זה^
אנונימי
גנטי
חח זה אתה מהשאלה על קו הלסת
דיי כבר אתה נראה סבבה פלוס תפסיק להכנס לתסביכים
חח זה אתה מהשאלה על קו הלסת
דיי כבר אתה נראה סבבה פלוס תפסיק להכנס לתסביכים
אנונימית
גנטי לדעתי
יש להרבה אנשים את הבליטה הזו באף, זה לא בגלל פגיעה כלשהי באזור
יש להרבה אנשים את הבליטה הזו באף, זה לא בגלל פגיעה כלשהי באזור
לא יודעת אבל זה אף יפה
אנונימית
באותו הנושא: