5 תשובות
טיולים בטבע
אתן להם יחס
לא אומר להם שהם הכי פחות אהובים עליי ולא אתן להם להרגיש שבעיות רגשיות זה חרטא
אבל לא באלי ילדים גם ככה
לא אומר להם שהם הכי פחות אהובים עליי ולא אתן להם להרגיש שבעיות רגשיות זה חרטא
אבל לא באלי ילדים גם ככה
ארגיל אותם לא לוותר על מה שצריך
לא אתן להם טלפון בגיל צעיר לפחות עד 18.
אטייל איתם יותר.
ארשום אותם לחוגים שלא ישתעממו.
אתן להם כמה יחס שרק יכולה.
אתן להם הרגשה שכשאני נמצאת איתם הכל תמיד יהיה בסדר.
אטייל איתם יותר.
ארשום אותם לחוגים שלא ישתעממו.
אתן להם כמה יחס שרק יכולה.
אתן להם הרגשה שכשאני נמצאת איתם הכל תמיד יהיה בסדר.
אצא איתם לטיולים בארץ ובעולם.
אלמד אותם איך להיות עצמאים אבל בגילים שצריך. כי אני בת 24 ואני עדיין לא יודעת להיות עצמאית..
אלמד אותם לאהוב אנשים ולהראות יותר אהבה לעולם ולהיות נחמדים יותר לסביבה.
ואראה להם את הדברים הטובים שבעולם מאשר להתלונן ששום דבר לא טוב.
אני אאפשר מסיבת פיגמות מה שלא הרשו לי.
ותמיד אבוא לדאוג שהכל בסדר איתם ושאם יש להם בעיה שהם יפנו אליי תמיד ושאני פתוחה לדבר על הכל מהלב.
ברגע שהם יעשו טעות או אפילו ישברו צלחת או כל מה שדומה לזה..
אני כמובן איכשהו אגיב לזה אבל לא בכעס..
ואכן עדיף לא לכעוס עליהם אלא להסביר להם שזה בסדר ושזה לא נורא.
אבל שזה לא יקרה בפעם הבאה ולהיות זהירים יותר.
אלימות לא תהיה בבית בחיים.
אלמד אותם איך להיות עצמאים אבל בגילים שצריך. כי אני בת 24 ואני עדיין לא יודעת להיות עצמאית..
אלמד אותם לאהוב אנשים ולהראות יותר אהבה לעולם ולהיות נחמדים יותר לסביבה.
ואראה להם את הדברים הטובים שבעולם מאשר להתלונן ששום דבר לא טוב.
אני אאפשר מסיבת פיגמות מה שלא הרשו לי.
ותמיד אבוא לדאוג שהכל בסדר איתם ושאם יש להם בעיה שהם יפנו אליי תמיד ושאני פתוחה לדבר על הכל מהלב.
ברגע שהם יעשו טעות או אפילו ישברו צלחת או כל מה שדומה לזה..
אני כמובן איכשהו אגיב לזה אבל לא בכעס..
ואכן עדיף לא לכעוס עליהם אלא להסביר להם שזה בסדר ושזה לא נורא.
אבל שזה לא יקרה בפעם הבאה ולהיות זהירים יותר.
אלימות לא תהיה בבית בחיים.
אנונימית
באותו הנושא: