7 תשובות
בצדק, או שתבקשי ממנו סליחה, ואם את מתביישת אז תחזרי לו מתי שיהיה לך
אני חושבת שהיית צריכה לבקש רשות..
אם את מרגישה רע זה אומר שאת יודעת שטעית וזה כבר יותר טוב תחזירי לו בעוש שבוע עם עוד קצת תוספת או איזה סוכריה קטנה או שוקולד
בצדק תחזירי לו
כן בצדק
טוב אם את יכולה להחזיר תוך שבוע אז תחזירי ואולי ותבקשי סליחה,אני מקווה שהוא יבין אותך
טוב אם את יכולה להחזיר תוך שבוע אז תחזירי ואולי ותבקשי סליחה,אני מקווה שהוא יבין אותך
שואל השאלה:
החזרתי לו תודה לכולם 3>
החזרתי לו תודה לכולם 3>
אשרייך צדיקה:)
אנונימי
באותו הנושא: