7 תשובות
חצי מהשיעור בדרך כלל המורה מסביר על מערכות הרכב ובחצי השני כבר נותן לנהוג
שואל השאלה:
מה נותן לי לנהוגג
מה נותן לי לנהוגג
אנונימית
לי הוא הסביר איזה עשרים דקות ואז נסענו כרגיל כאילו כמו כל שיעור
מסביר
ואז נוסעים
בעיקר ישר
ובמעגל תנועה
וזהו
ואז נוסעים
בעיקר ישר
ובמעגל תנועה
וזהו
שואל השאלה:
וזה מפחיד?
וזה מפחיד?
אנונימית
לי הוא הסביר 5 דקות על הרכב מערכות מחוגים דברים שיודעים כבר וישר אחרי לנהוג קצת בשכונה לראות איך הברקס איך הגז עובדים ואז ישר נוסעים
אנונימי
באותו הנושא: