7 תשובות
אם זה בשעה ישר אחריי הפסקה אז כן
כלומר שעה שלפניי שהיא התחילה היתה הפסקה אז כן
לא.
אסור, במידה וזה בשיעור שלאחר הפסקה כן יש לה טענה "משכנעת" אבל עדיין אסור לה.
אם זה לא ממש ממש דחוף אל תתחיל\י לריב איתה כי זה סתם יצא נגדך. :)
לא אסור לה לא לאדר
נראה לי שיש כאלה שמרשים וכאלה שלא
אסור,אלה זכויות התלמידים, תסתכלי באתר של זה
אסור. היא חייבת לשחרר לפי חוזר מנכל אם עבר פרק זמן סביר אחרי ההפסקה
זה שאתה "לא מקיים את החובות שלך" זה לא רלוונטי. בשביל זה יש משוב שבו רושמים חוסר ציוד לימודי ויורד ציון משמעת, אבל לשירותים היא חייבת לשחרר אותך