7 תשובות
פפ זה התמונת מסך שלי אאוץ
אבל כן אני מבינה את השנאה אליה פשוט למי יש כוח לשנות באמת
שואל השאלה:
שחסר אפליקציה אחת
כן
כן
לא. תאמת שזה נראה אחלה
וואו לא שמתי לב אפילו אופס אבל אם כן הייתי שמה לב זה היה מפריע לי בוודאות