7 תשובות
פפ זה התמונת מסך שלי אאוץ
אבל כן אני מבינה את השנאה אליה פשוט למי יש כוח לשנות באמת
שואל השאלה:
שחסר אפליקציה אחת
שחסר אפליקציה אחת
כן
כן
לא. תאמת שזה נראה אחלה
וואו לא שמתי לב אפילו אופס אבל אם כן הייתי שמה לב זה היה מפריע לי בוודאות
באותו הנושא: