10 תשובות
לא נורא, מטעויות לומדים
כן זה בסדר
כן מבאס
זה ציון מעולה והייתי מתה לקבל כזה .
אבל אני מבינה אותך , שאת מתכוננת וחורשת למבחן ומצפה לציון מאוד גבוה ומקבלת פחות משציפית זה אכן מבאס. אבל שתדעי שזה ציון ממש טוב
סיימתי עובר בקושי ב3 יחידות תגידי תודה
זה הגיוני שאני עצובה שקיבלתי פעמיים 32 במבחן במתמטיקה?!
ולא נורא זה ציון מצוין!!
שואל השאלה:
אני במבחן קודם קיבלתי 30 ובמבחן שלפני 70 וכולם כולל כולם קיבלו 90 פלוס וגם הפעם הזאת אז זה קצת מבאס אותי לא משנה כמה אני לומדת בחיים אני לא אעבור את ה90
אנונימית
כל אחד והציפיות שלו, לגיטימי שאת מבואסת
כן
אם ציפית ליותר ולמדת קשה אז אני מבין זה באמת יכול לבאס