5 תשובות
בילבונג
h&m אני ממש אוהבת
h&m וגם שיין יש שמה בגדי ים ממש ויפים וגם לא כזה יקרים
הידיים שלי מחזיקות יותר טוב
אני לא יודעת עד כמה תאהבי את זה אבל תחפשי באתרים של האירופאיים של arena זה של שחיינים ובאמת אפשר לשחות עם זה. יש עוד דגמים גם בjolyn של אירופה אהל הם יותר יקרים
וזה מגיע לארץ
וזה מגיע לארץ
באותו הנושא: