6 תשובות
אתה רוצה חברה תתחיל עם משהי
לא רוצה אז אל תהיה נואש ותחכה
לא רוצה אז אל תהיה נואש ותחכה
לצערנו בעולם של היום זה יותר מקובל שבנים הם אלה שמתחילים. אתה חייב להכניס לעצמך לראש שחיים פעם אחת ושאם לא תנסה לא תצליח ואם תנסה יש סיכוי גבוה שזה יצליח, אין לך מה להפסיד.
כאילו בתכלס כל צד רוצה שיתחילו איתו אבל כדי לבוא ולהתחיל את השיחה סתם על לימודים או משהו ואז כבר יותר זורם
פשוט תתחיל, זה מפחיד מאוד, אבל תעשה את זה למרות הפחד, זה לא כזה קשה וברגע שהתחלת...קלי קלות
יש לי 5 אקסים ועם ארבע מהם אני התחלתי איתם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע מה לומר לבחורה
אני לא יודע מה לומר לבחורה
אנונימי
באותו הנושא: