31 תשובות
^^זה נחמד והכל אבל אולי תקרא.י קצת על המשמעות האמיתית של דמוקרטיה?
דמוקרטיה היא לא לתת לרוב של עם לבחור מנהיג, לא רק לפחות, המטרה של הדמוקרטיה היא לתת כמה שפחות כוח לשליטים כדי שהכוח הזה לא יעלה להם לראש. ואף אחד לא מראה בבית ספר תכנים פורנוגרפיים. תכנים להטבים בניגוד לכך זה לא דבר רע.
ומה זה "אף אחד לא שואל אותם"? זה שאתה לא רוצה את זה לא אומר שזה לא יקרה, לדעתי זה לא יקרה רק בגלל שאף אחד לא יהיה מספיק חזק כדי לקום ולהקים את מדינת תל אביב, אבל כרעיון, זה רעיון די חזק לאנשים שתומכים בזכויות אדם במובן המלא של המילה
דמוקרטיה היא לא לתת לרוב של עם לבחור מנהיג, לא רק לפחות, המטרה של הדמוקרטיה היא לתת כמה שפחות כוח לשליטים כדי שהכוח הזה לא יעלה להם לראש. ואף אחד לא מראה בבית ספר תכנים פורנוגרפיים. תכנים להטבים בניגוד לכך זה לא דבר רע.
ומה זה "אף אחד לא שואל אותם"? זה שאתה לא רוצה את זה לא אומר שזה לא יקרה, לדעתי זה לא יקרה רק בגלל שאף אחד לא יהיה מספיק חזק כדי לקום ולהקים את מדינת תל אביב, אבל כרעיון, זה רעיון די חזק לאנשים שתומכים בזכויות אדם במובן המלא של המילה
חחח זכויות אדם במלוא מובן המילה, די אחי עזוב תוותר מראש על הוויכוח הזה.
איפה הזכויות של הנערות שנאנסות בתחנה המרכזית בתל אביב שאף אחד לא עושה כלום נגד המסתננים שם?
איפה הזכות לדת כשפעילים של עוצמה יהודית באו ועשו מואזין ב5 בבוקר בצפון תל אביב ואזרחים התקשרו למשטרה?
איפה הזכות שלי בתור יהודי ללכת עם דגל ישראל בעיר הבירה שלי שהממשלה הקודמת אסרה?
איפה הזכות שלי ליסוע בכבישי הנגב בלי שבדואים ינסו לנרוג אותי?
איפה הזכות של נערות יהודיות להסתובב בבאר שבע בלילה בלי לקבל הערות כאלה או אחרות שגם גובלות במעשים כאלה ואחרים?
אל תדבר איתי על זכויות, אתה עוד תל אביבי אטום שגר בבועה.
הסיבה היחידה שאתם זוכים שם לזכויות זה בגלל שמתעסקים בלשלול זכויות בערים אחרות.
אם הייתם מדינה עצמאית, מזמן העיר הזאת הייתה מתפרקת.
אין דבר כזה שווין זכויות בעולם
בשום עיר ובשום מדינה.
זה או שוויון זכויות ע"י כפייה אלימה.
או שמשתיקים כל אירוע שנוגד את הנרטיב של שוויון זכויות.
יום יבוא ותתפוצץ לכם הבועה הקטנה הזאת שנקראת 'תל אביב'.
אם הייתם מדינה עצמאית, כל יום הייתם חוטפים עשרות אם לא מאות טילים.
ומי היה מגן עליכם? אם לא מתגייסים אצלכם כמעט בטח שלא לקרבי כי 'יש לנו מצפון נגד הכיבוש'
איפה הזכויות של הנערות שנאנסות בתחנה המרכזית בתל אביב שאף אחד לא עושה כלום נגד המסתננים שם?
איפה הזכות לדת כשפעילים של עוצמה יהודית באו ועשו מואזין ב5 בבוקר בצפון תל אביב ואזרחים התקשרו למשטרה?
איפה הזכות שלי בתור יהודי ללכת עם דגל ישראל בעיר הבירה שלי שהממשלה הקודמת אסרה?
איפה הזכות שלי ליסוע בכבישי הנגב בלי שבדואים ינסו לנרוג אותי?
איפה הזכות של נערות יהודיות להסתובב בבאר שבע בלילה בלי לקבל הערות כאלה או אחרות שגם גובלות במעשים כאלה ואחרים?
אל תדבר איתי על זכויות, אתה עוד תל אביבי אטום שגר בבועה.
הסיבה היחידה שאתם זוכים שם לזכויות זה בגלל שמתעסקים בלשלול זכויות בערים אחרות.
אם הייתם מדינה עצמאית, מזמן העיר הזאת הייתה מתפרקת.
אין דבר כזה שווין זכויות בעולם
בשום עיר ובשום מדינה.
זה או שוויון זכויות ע"י כפייה אלימה.
או שמשתיקים כל אירוע שנוגד את הנרטיב של שוויון זכויות.
יום יבוא ותתפוצץ לכם הבועה הקטנה הזאת שנקראת 'תל אביב'.
אם הייתם מדינה עצמאית, כל יום הייתם חוטפים עשרות אם לא מאות טילים.
ומי היה מגן עליכם? אם לא מתגייסים אצלכם כמעט בטח שלא לקרבי כי 'יש לנו מצפון נגד הכיבוש'
^^חלק מהדוגמאות שנתת באמת מזעזעות אבל הן לא משרתות שום מטרה... מקרי אונס זה דבר פשוט מזעזע, בלי קשר למדינת תל אביב.....
עוצמה יהודית היא מפלגה שמתנגדת באופן לזכויות אדם בסיסיות, מצוין שהתקשרו למשטרה.
ללכת עם דגל ישראל בירושליים זה בסדר גמור, לפחות לדעתי, ואם אסרו את זה, שוב, לא קשור למדינת תל אביב, כמו חצי מהדוגמאות שלך
תל אביב היא לא בועה. פשוט הרבה מהרוע נחסם פה כי רוב האוכלוסיה חילונית ליברלית. זה לא אומר שזה בועה שלא יודעת מה הולך בעולם, אנחנו מקבלים מידע משאר העולם בול כמוך, רק שאלינו חלק מהרוע לא מגיע
יש דבר כזה שוויון זכויות בעולם. כרגע אין... בעתיד יהיה. תראה איך שנאת חינם הופחתה מאז רק לפני 10 שנים!
וצריך להשתיק אירועים שנוגדים שוויון זכויות, שוב, זה בסיס בדמוקרטיה.
עוצמה יהודית היא מפלגה שמתנגדת באופן לזכויות אדם בסיסיות, מצוין שהתקשרו למשטרה.
ללכת עם דגל ישראל בירושליים זה בסדר גמור, לפחות לדעתי, ואם אסרו את זה, שוב, לא קשור למדינת תל אביב, כמו חצי מהדוגמאות שלך
תל אביב היא לא בועה. פשוט הרבה מהרוע נחסם פה כי רוב האוכלוסיה חילונית ליברלית. זה לא אומר שזה בועה שלא יודעת מה הולך בעולם, אנחנו מקבלים מידע משאר העולם בול כמוך, רק שאלינו חלק מהרוע לא מגיע
יש דבר כזה שוויון זכויות בעולם. כרגע אין... בעתיד יהיה. תראה איך שנאת חינם הופחתה מאז רק לפני 10 שנים!
וצריך להשתיק אירועים שנוגדים שוויון זכויות, שוב, זה בסיס בדמוקרטיה.
עוצמה יהודית מתנגדת לזכויות אדם?
אשמח שתבסס את הטענה
מה זה מצויין שהתקשרו למשטרה? בערים אחרות מותר להעיר את האזרחים עם מואזין 5 פעמים ביום ובתל אביב אסור? יהירות תל אביבית טיפוסית
"הרוע לא מגיע לתל אביב" ברור, כי שאר המדינה חוטפת את הרוע במקומכם.
שנאת חינם ירדה ב10 שנים האחרונות? ילד, אתה תלוש מהמציאות.
בגדול הבהרת את הנקודה, אתה ילד תל אביב יהיר טיפוסי שתקוע בבועה
תצא לעולם האמיתי תדבר איתי.
יום טוב
אשמח שתבסס את הטענה
מה זה מצויין שהתקשרו למשטרה? בערים אחרות מותר להעיר את האזרחים עם מואזין 5 פעמים ביום ובתל אביב אסור? יהירות תל אביבית טיפוסית
"הרוע לא מגיע לתל אביב" ברור, כי שאר המדינה חוטפת את הרוע במקומכם.
שנאת חינם ירדה ב10 שנים האחרונות? ילד, אתה תלוש מהמציאות.
בגדול הבהרת את הנקודה, אתה ילד תל אביב יהיר טיפוסי שתקוע בבועה
תצא לעולם האמיתי תדבר איתי.
יום טוב
ירצו כן יקרה לא
לא תהיה מדינת הלכה כי תהיה מלחמת אזרחים לפני
לא זה לא ואף אחד לא שואל אותם כי הם חלק מהמדינה, הם לא זוכים לקבל עצמאות כשלא נוח להם עם השלטון, זה לא עובד ככה.
מדינה *יהודית ודמוקרטית*
שהממשלה בה נבחרה באופן *דמוקרטי*
פתאום הרוב לא חשוב? הרוב לא מחליט? כי התל אביבים יודעים יותר טוב?
ולא תיהיה מדינת הלכה, כי אף אחד לא מעוניין במדינת הלכה.
ואם תיהיה מדינת הלכה אז לפי היהדות זה יקרה בביאת המשיח, ואף אחד מהעיר המחורבנת הזאת לא יחיה בשלב הזה כי היא יותר גרועה מסדום ועמורה
מעניין שלשמאל מותר לדחוף לבתי הספר תכנים פורנוגרפיים ולהטבים לילדים, אבל כשרוצים שעה שבועית של משהו שקשור ליהדות פתאום זה "מדינת הלכה" וראש הממשלה המכהן ליטרלי מסית למרד אזרחי.
השמאל במיטבו.
העיקר הימין "אויבי הדמוקרטיה, כוחות האופל"
מדינה *יהודית ודמוקרטית*
שהממשלה בה נבחרה באופן *דמוקרטי*
פתאום הרוב לא חשוב? הרוב לא מחליט? כי התל אביבים יודעים יותר טוב?
ולא תיהיה מדינת הלכה, כי אף אחד לא מעוניין במדינת הלכה.
ואם תיהיה מדינת הלכה אז לפי היהדות זה יקרה בביאת המשיח, ואף אחד מהעיר המחורבנת הזאת לא יחיה בשלב הזה כי היא יותר גרועה מסדום ועמורה
מעניין שלשמאל מותר לדחוף לבתי הספר תכנים פורנוגרפיים ולהטבים לילדים, אבל כשרוצים שעה שבועית של משהו שקשור ליהדות פתאום זה "מדינת הלכה" וראש הממשלה המכהן ליטרלי מסית למרד אזרחי.
השמאל במיטבו.
העיקר הימין "אויבי הדמוקרטיה, כוחות האופל"
לולל האמת הלוואי שיהיה לי איך לברוח מזה (בתור תושב תל אביב)
אבל אני לא חושב
אבל אני לא חושב
^שנאת חינם אכן ירדה. להטבופוביה הופכתה בכמות שאיש לא יכל לתאר. ויש הרבה יותר מודעות לחוסר זכויות נשים
וכן, עוצמה יהודית זאת מפלגה קיצונית עם אנשים שאמרו דברים מאוד קיצוניים בעבר, למשל בן גביר... הוא אדם פשוט מסוכן, הוא התחפש למחבל ואהד אותו כאילו הוא עשה מעשה הירואי כשבפועל הוא רוצח.
וכן, עוצמה יהודית זאת מפלגה קיצונית עם אנשים שאמרו דברים מאוד קיצוניים בעבר, למשל בן גביר... הוא אדם פשוט מסוכן, הוא התחפש למחבל ואהד אותו כאילו הוא עשה מעשה הירואי כשבפועל הוא רוצח.
החילונים זה החתך אוכלוסיה הכי מפולג במדינה
הם בעצמם לא יודעים באיזה צד הם, תעשי לי טובה...
והדרוזים ערבים נוצרים ומוסלמים לא יהיו עם החילונים, כי זה החתך אוכלוסיה הכי מתנשא וגזעני שיש.
בעוד החרדים יוצאים להפגין עם הדרוזים כשחוטפים להם מישהו, החילונים יושבים בבית וממשיכים לצאת למועדונים ולהעלות פוסטים "אנחנו איתכם"
אני אוהב את זה שאתם חושבים שאוהבים אתכם, אבל הגיע הזמן שתפנימו שאתם מיעוט.
גם בתוך החילונים יש מסורתים וכו' והם לא ילחמו נגד הדת כל כך בקלות.
אם זו מדינת הלכה או מדינה אתאיסטית לגמרי, אני עד הסוף עם מדינת הלכה, וכנ"ל רוב אזרחי ישראל.
כשזה בין לבין, אז כן, יש יותר חילונים
אם זה יהיה לקיצון, האתאיסטים זה החתך אוכלוסיה הכי שנוא במדינה, ובצדק.
הם בעצמם לא יודעים באיזה צד הם, תעשי לי טובה...
והדרוזים ערבים נוצרים ומוסלמים לא יהיו עם החילונים, כי זה החתך אוכלוסיה הכי מתנשא וגזעני שיש.
בעוד החרדים יוצאים להפגין עם הדרוזים כשחוטפים להם מישהו, החילונים יושבים בבית וממשיכים לצאת למועדונים ולהעלות פוסטים "אנחנו איתכם"
אני אוהב את זה שאתם חושבים שאוהבים אתכם, אבל הגיע הזמן שתפנימו שאתם מיעוט.
גם בתוך החילונים יש מסורתים וכו' והם לא ילחמו נגד הדת כל כך בקלות.
אם זו מדינת הלכה או מדינה אתאיסטית לגמרי, אני עד הסוף עם מדינת הלכה, וכנ"ל רוב אזרחי ישראל.
כשזה בין לבין, אז כן, יש יותר חילונים
אם זה יהיה לקיצון, האתאיסטים זה החתך אוכלוסיה הכי שנוא במדינה, ובצדק.
אם יש משהו שיאחד את כל החילונים ומאחד את כל החילונים זה הנושא הזה
אין נוצרי מוסלמי או דרוזי וגם לא מסורתיים יהודיים אחד שיסכים למדינת טרור יהודית טליבאן שתקום פה מוזמן לעשות משאל
על גירוש של מסתננים עשרות אלפים יצאו מהבתים למצעד הגאווה מגיעים יותר מחצי מיליון להפגין אז סיכון לעתיד הילדים שלנו ולהמשך הקיום שלנו ? לא יקרה והמונים יציפו את הרחובות תהיה בטוח בזה
אין נוצרי מוסלמי או דרוזי וגם לא מסורתיים יהודיים אחד שיסכים למדינת טרור יהודית טליבאן שתקום פה מוזמן לעשות משאל
על גירוש של מסתננים עשרות אלפים יצאו מהבתים למצעד הגאווה מגיעים יותר מחצי מיליון להפגין אז סיכון לעתיד הילדים שלנו ולהמשך הקיום שלנו ? לא יקרה והמונים יציפו את הרחובות תהיה בטוח בזה
אם את חושבת שמדינת הלכה יותר מסוכנת ממדינה ללא דת בכלל, את חיה בסרט רע.
המדינות הדתיות אלו המדינות היחידות שמשגשגות בימינו.
הסיבה היחידה שאיראן קורסת זה בגלל שהם מתנהגים בצורה מטומטמת.
כל מדינות המערב מאבדות את האחיזה שלהם באזרחים.
מדינות שנשארו נוצריות או מוסלמיות משגשגות
וישראל, ככל שהיא יותר מחוברת למסורת ולערכים היא תשגשג
ואני לא מדבר על להרוג כל מי שמחלל שבת.
אבל אנחנו מדינה יהודית, ויש דברים שישארו פה יהודיים נקודה.
בין אם זה מתאים לכם ובין אם לא.
וזהו אין לי כח לנהל פה את הדיון הזה, אם את מעוניינת את מוזמנת לדבר איתי בפרטי באהבה.
המדינות הדתיות אלו המדינות היחידות שמשגשגות בימינו.
הסיבה היחידה שאיראן קורסת זה בגלל שהם מתנהגים בצורה מטומטמת.
כל מדינות המערב מאבדות את האחיזה שלהם באזרחים.
מדינות שנשארו נוצריות או מוסלמיות משגשגות
וישראל, ככל שהיא יותר מחוברת למסורת ולערכים היא תשגשג
ואני לא מדבר על להרוג כל מי שמחלל שבת.
אבל אנחנו מדינה יהודית, ויש דברים שישארו פה יהודיים נקודה.
בין אם זה מתאים לכם ובין אם לא.
וזהו אין לי כח לנהל פה את הדיון הזה, אם את מעוניינת את מוזמנת לדבר איתי בפרטי באהבה.
^^ במצעד הבושה לא מפגינים, רק מבצעים פרובוקציות
בושה זה הבורות של אותם אנשים שלא מסוגלים להכיל ולקבל את השונה מהם
לאנשים שמכירים בסובלנות כבוד הדדי ואהבה כלפי האחר אין מה להתבבייש
לאנשים שמכירים בסובלנות כבוד הדדי ואהבה כלפי האחר אין מה להתבבייש
^ כבוד?!? את באמת אמרת את זה עכשיו? זה בדיוק ההפך מכבוד
יש הבדל בין מצעד גאווה(שגם בן גביר שהוא 'הכי קיצוני ונגד זכויות אדם' לא מתלונן עליו) לבין מצעד הגאווה בתל אביב שזה פשוט פורנו בלייב.
אני בתור חילוני לא הייתי רוצה שהבן שלי יראה 2 אנשים לבושים בתחתונים רוקדים על משאית ומתמזמזים ברחוב.
וזה לא משנה אם זה גבר וגבר או גבר ואישה או אישה ואישה.
אינטימיות כשמה כן היא צריכה להישאר אינטימית.
אפשר להפגין גם בלי לדחוף מין לכל זה.
אתם רוצים זכויות שאין לכם? אחלה תפגינו
אבל מה זה קשור ללכת ערומים?
אני בתור חילוני לא הייתי רוצה שהבן שלי יראה 2 אנשים לבושים בתחתונים רוקדים על משאית ומתמזמזים ברחוב.
וזה לא משנה אם זה גבר וגבר או גבר ואישה או אישה ואישה.
אינטימיות כשמה כן היא צריכה להישאר אינטימית.
אפשר להפגין גם בלי לדחוף מין לכל זה.
אתם רוצים זכויות שאין לכם? אחלה תפגינו
אבל מה זה קשור ללכת ערומים?
עובדתית רוב מדינות הדת כושלות באופן מוחלט ואתה מוזמן להסתכל על מדינות האיסלאם אם אתה כזה מעוניין לריב עם המציאות
ותכלס אין מה להתווכח והדעה שלך לא ממש רלוונטית, אם יפגעו בזכויות של אנשים יבצעו פשעים וירדפו חפים מפשע אנשים ילחמו בכל מה שיש להם ובכל הכוח סוף פסוק
המשך יום טוב
ותכלס אין מה להתווכח והדעה שלך לא ממש רלוונטית, אם יפגעו בזכויות של אנשים יבצעו פשעים וירדפו חפים מפשע אנשים ילחמו בכל מה שיש להם ובכל הכוח סוף פסוק
המשך יום טוב
^^ או! סוף סוף צד שפוי באתר הזה
לא משנה מי אלו, התנשקויות והתמזמזויות וחשיפת הגוף בפומבי זה מאוד לא מכבד ודוחה חלק מהאנשים
רק מציין שהדתיים והמתנחלים הם השיעור הכי גבוה של לוחמים.
והחרדים עושים הפגנות נגד כל מה שלא מתאים להם.
אז אם תיהיה מלחמת אזרחים של דתיים מול חילונים, תיהיה פה מדינת הלכה בסוף כי לא ישארו חילונים.
והחרדים עושים הפגנות נגד כל מה שלא מתאים להם.
אז אם תיהיה מלחמת אזרחים של דתיים מול חילונים, תיהיה פה מדינת הלכה בסוף כי לא ישארו חילונים.
אחוז גבוה מאוד מהחילונים הם לוחמים קרביים בתפקידי לחימה שונים כמו כן מילואים
לחילונים יש ניסיון רב בטכנלוגיה בלחימה ומחזיקים ביותר כלי נשק ומחזיקים בכל מוקדי הכוח של המדינה ושולטים בכלכלה
הם מבחינה כמותית אוכלסייה גדולה יותר וסביר להניח במרי אזרחי גם הדרוזים , נוצרים מוסלמים יהיו בצד החילונים באופן טבעי כמו כן גם תמיכה בינלאומית
לדתיים הקיצוניים אין סיכוי
לחילונים יש ניסיון רב בטכנלוגיה בלחימה ומחזיקים ביותר כלי נשק ומחזיקים בכל מוקדי הכוח של המדינה ושולטים בכלכלה
הם מבחינה כמותית אוכלסייה גדולה יותר וסביר להניח במרי אזרחי גם הדרוזים , נוצרים מוסלמים יהיו בצד החילונים באופן טבעי כמו כן גם תמיכה בינלאומית
לדתיים הקיצוניים אין סיכוי
כמו כן מספר גדול של הדתיים אינו מעוניין במדינה הלכה ובטח לא בשלטון טליבאן
רוב המוחץ של החילוני אינו מעוניין במדינת הלכה
רוב המוחץ של החילוני אינו מעוניין במדינת הלכה
אתה לא רוצה שהילדים שלך יחשפו לאהבה כבוד וסובלנות ? אל תגיע אף אחד לא כופה עלייך ,לאנשים יש זכות להפגין בדרכם
ואתה גם מוזמן לבוא למצעד הגאווה המון סטיגמות ודעות קדומות ינפצו לך
ואתה גם מוזמן לבוא למצעד הגאווה המון סטיגמות ודעות קדומות ינפצו לך
לא את פשוט תומכת טבעית של התרבות ההדוניסטית
מה קשור לקבל את האחר ללהתלבש כמו ז*נ*ת?
אם אני אחליט להתפשט מולך ברחוב אני אגיד לך "היי היי, את צריכה לקבל אותי כמו שאני, ואני נודיסט" ואת תגידי "אה סבבה"?
לא, את תקראי למשטרה או תברחי.
אם אני אחליט להתפשט מולך ברחוב אני אגיד לך "היי היי, את צריכה לקבל אותי כמו שאני, ואני נודיסט" ואת תגידי "אה סבבה"?
לא, את תקראי למשטרה או תברחי.
אתה לא מצליח לתת טיעונים לגטימים אז עברת לשפה אלימה נמוכה וגסת רוח? ואני מבינה שאחרי זה אתה מדבר על ילדים וחינוך? זה התנהגות שצריך לרחם עלייה מוסר כפול וצבוע
^ מה הוא אמר שהיה גס רוח?
תתחיל בלחנך את עצמך בלכבד אנשים שונים ממך ולא לקלל אותם לכנות אותם זונות וכינוים שפלים אחרים ואז תדבר איתי על חינוך
אנשים במצעד הגאווה הם אנשים מדהימים שמתלבשים מושלם וממשים את הזכות הדמוקרטית הבסיסית ביותר , זכות להפגן וכל המטרה שלהם זה סובלנות , כבוד , אהבה קבלה , תבוא גם לא יזיק לך כמה שיעורים
יום טוב
אנשים במצעד הגאווה הם אנשים מדהימים שמתלבשים מושלם וממשים את הזכות הדמוקרטית הבסיסית ביותר , זכות להפגן וכל המטרה שלהם זה סובלנות , כבוד , אהבה קבלה , תבוא גם לא יזיק לך כמה שיעורים
יום טוב
הייתי במצעד הגאווה
ואין לי בעיה עם הומואים ולסביות וכל מה שביניהם.
ולא מפריע לי שהילד שלי יחליט לצאת מהארון אם הוא יחליט לעשות את זה בגיל 18.
מפריע לי שהילד שלי רואה דברים לא לגילו, כמו שאת לא היית רוצה שהילד שלך בן 4 יראה פורנו.
ואם אין לך בעיה עם זה שהילד שלך יראה תוכן כזה בגיל כל כך צעיר, אז אני באמת מרחם על הילדים שלך(לא בקטע רע ולא ברטע מעליב, אבל יש דברים שילדים לא צריכים לראות, כמו שהם לא צריכים לראות תיעודים של פיגועים ומכוניות תופת)
ואין לי בעיה עם הומואים ולסביות וכל מה שביניהם.
ולא מפריע לי שהילד שלי יחליט לצאת מהארון אם הוא יחליט לעשות את זה בגיל 18.
מפריע לי שהילד שלי רואה דברים לא לגילו, כמו שאת לא היית רוצה שהילד שלך בן 4 יראה פורנו.
ואם אין לך בעיה עם זה שהילד שלך יראה תוכן כזה בגיל כל כך צעיר, אז אני באמת מרחם על הילדים שלך(לא בקטע רע ולא ברטע מעליב, אבל יש דברים שילדים לא צריכים לראות, כמו שהם לא צריכים לראות תיעודים של פיגועים ומכוניות תופת)
שלי מעניין למה את כל כך תומכת בתרבות הזו
הילדים שלי לא יחשפו לפורנו אל תטיף לי מוסר על חינוך ועל רחמים תתמקד בלחנך את עצמך ואת קרובייך,
במצעד אין שום פורנו והמון ילדים נוכחים שהדבר המרכזי שהם מקבלים זה מסר לאהוב ולקבל את השונה משהו שהמון אנשים במדיהב הזאת זקוקים לזה נואשות
במצעד אין שום פורנו והמון ילדים נוכחים שהדבר המרכזי שהם מקבלים זה מסר לאהוב ולקבל את השונה משהו שהמון אנשים במדיהב הזאת זקוקים לזה נואשות