5 תשובות
כנראה שאן לא ימרו לה אז לא
אבח לא לשכוח שהשכנים באים לברך כמו ברוכה הבאה לביניין מידי פעם...
ואם היא תראה אותך אז היא גם תדע
אבח לא לשכוח שהשכנים באים לברך כמו ברוכה הבאה לביניין מידי פעם...
ואם היא תראה אותך אז היא גם תדע
שואל השאלה:
יואו אם תדע זה יהיה פדיחה?
יואו אם תדע זה יהיה פדיחה?
אנונימית
היא תשאל שאלות
כמו מה זה למה לא סיפרת לי
יש מצב זה יהיה מביך אני לא אשקר
אבל בהצלחה לך עם זה
כמו מה זה למה לא סיפרת לי
יש מצב זה יהיה מביך אני לא אשקר
אבל בהצלחה לך עם זה
שואל השאלה:
חח תודה אני מקווה שזה לא יהיה מביך עד כדי כך..
חח תודה אני מקווה שזה לא יהיה מביך עד כדי כך..
אנונימית
מה הבעייה עם זה?
באותו הנושא: