6 תשובות
אזור ה250-300
סביבות ה400
אנונימי
שואל השאלה:
400 ומשהו ? או פחות מ400?
400 ומשהו ? או פחות מ400?
אנונימית
אם חשוב לך לדעת במדויק את צריכה לחשב את הכמות המדוייקת שהשתמשת בה. אי אפשר לדעת בלי הכמויות המדוייקות
שואל השאלה:
רשמתי
2 לחמים לבנים
ביצה אחת
קצת פחוץ מחצי כוס חלב
ממש קצת קינמון לא בטוחה שאפילו נחשב בקלוריות
שכבה דקה של חמאת בוטנים - לקחתי ממש קצת על הסכין
ו6 עיגולי בננה שחתכתי מבננה אחת, שהם יצאו שליש מהבננה עצמה
רשמתי
2 לחמים לבנים
ביצה אחת
קצת פחוץ מחצי כוס חלב
ממש קצת קינמון לא בטוחה שאפילו נחשב בקלוריות
שכבה דקה של חמאת בוטנים - לקחתי ממש קצת על הסכין
ו6 עיגולי בננה שחתכתי מבננה אחת, שהם יצאו שליש מהבננה עצמה
אנונימית
אז זה אמור להיות פחות מ400
באותו הנושא: