5 תשובות
או שהם סטרייטים
ואני בכלל סטרייט
אם לא הדעות שלנו הייתי אוהב אותו כמו שפוצ'י אוהב את דיו
תלמד מחיזקי
תשאל את ג'אמל
באותו הנושא: