9 תשובות
רעיל לסביבה ועדיף שיום אחד לא יהיה נזק
צריך לשמור על דמוקרטיה במדינה
המדינה היא מדינה יהודית ודמוקרטית ואם לא נתחשב בדתיים/ חרדים, כל הרעיון של דמוקרטיה ילך לפח.
שואל השאלה:
זה נחמד^^
כל השאר לא ממש הגיוניים
שמחתי לעזור
שבת יום מנוחה, הנהגים לא אמורים לעבוד בשבת.
גם עליי זה היה מאוד מקל אם היה תחבצ בשבת אבל אין מה לעשות מדינה דמוקרטית. ואומרת בתור שמאלנית.
אנונימית
שואל השאלה:
זה דיבייט בעיקרון^
מה שהוא אמר זה שקודם כל יש ערבים ואנשים יכולים להיות חופשיים מתי לעבוד מתי שהם רוצים
גם חילול שבת בפרהסיה לא עובד כי נתבג וכבישים כבר עובדים אז כאילו מה תחבצ שונה
כי מדינה שתחלל שבת לא יכולה להיות מוגדרת "מדינה יהודית", מי שמחלל שבת בפרהסיה - דינו כגוי (משנה תורה, הלכות שבת, פרק ל, הלכה טו).
אנונימי
הרבה מאוד אנשים עובדים בשבת ומתוגמלים יפה על זה, אני גם בטוח שהרבה נהגים יירצו את התוספת בשכר. בכל אופן זה עניין שלהם ולא של אחרים על האם כדאי להם לעבוד בשבת.

הדמוקרטיה לא תלך לפח אם "לא נתחשב".
שומרי שבת בכל מקרה לא משתמשים בתחבצ, וחילונים לא משתמשים ביחד איתם. אין היגיון בזה.
אם מישהו רוצה להשתמש בתחבצ בשבת אמורה להיות לו את האפשרות, ומי שלא רוצה - לא ישתמש.
עד מתי אתה צריך תשובה?