5 תשובות
אולי לקחת הפסקה
שואל השאלה:
אני אפילו לא התחלתי...אני לא כזה מרגישה טוב אבל אני צריכה ללמוד יש לי מלא עומס בלימודים...
אני אפילו לא התחלתי...אני לא כזה מרגישה טוב אבל אני צריכה ללמוד יש לי מלא עומס בלימודים...
אנונימית
אם את לחוצה בזמן, אז את בבעיה.
אבל אם זה לטווח הארוך, פשוט תקחי הפסקה ותצאי לטייל כמה שעות.
אבל אם זה לטווח הארוך, פשוט תקחי הפסקה ותצאי לטייל כמה שעות.
מתי המבחן?
שואל השאלה:
אני צריכה להתכונן לבגרות וזה ב17 בינואר ויש לי כל כך הרבה חומר להספיק ועוד מקצועות ללמוד...אני בלחץ של זמן
אני צריכה להתכונן לבגרות וזה ב17 בינואר ויש לי כל כך הרבה חומר להספיק ועוד מקצועות ללמוד...אני בלחץ של זמן
אנונימית
באותו הנושא: