24 תשובות
קנדה זה מקום ממש מגניב ואין שם מלחמות ודברים כאלה
דרום אמריקה בגלל הטבע
וואלה לא עולה לי מדינה חוץ מישראל וזה משמח אותי מאוד דווקא
אנונימית
איטליה
כי הוויב
כי הוויב
אנונימית
איפשהו בסקנדינביה או באנגליה, אין לי סיבות חוץ מזה שממש התחברתי למקומות האלה
רגע אבל עכשיו שחושבים על זה
אם אני אעבור לחול אני לא יוכל לפגוש את הזמרים האהובים עליי מישראל(יוני בלוך ואלון עדר למיניהם)
אם אני אעבור לחול אני לא יוכל לפגוש את הזמרים האהובים עליי מישראל(יוני בלוך ואלון עדר למיניהם)
שואל השאלה:
^אבל תוכלי לפגוש את בילי אייליש
^אבל תוכלי לפגוש את בילי אייליש
כן נכון
אבל!
זה יותר יקר
אבל!
חלום שלי לפגוש אותה
אבל!
ישראל..
אבל!
חרא על ישראל
אבל!
תל אביב..
אבל!
חול..
אבל!
זה יותר יקר
אבל!
חלום שלי לפגוש אותה
אבל!
ישראל..
אבל!
חרא על ישראל
אבל!
תל אביב..
אבל!
חול..
קנדה, אוסטרליה, ארצות הברית (אבל ספציפית קליפורניה או ניו יורק) או איזשהי מדינה אירופאית כמו שוויץ או בריטניה
קנדה או בריטניה
אוסטריה
דנמרק,איכות חיים נהדרת,מזג אוויר נעים ולא סחלא וכמובן טירות ומרחבים רבים
מדינת תל אביב
אנונימי
only in ohio
חח סתם הייתי רוצה לאיזושהי מדינה בארהב
חח סתם הייתי רוצה לאיזושהי מדינה בארהב
קליפורניה היא לא מדינה בפני עצמה, אלא מדינה (סטייט) בתוך ארה"ב. וכנראה נורווגיה או ניו-זילנד.
ארצות הברית כי באלי ארוחות יותר גדולות במקדונלדס
אני זוכרת ששאלת שאלה כזאתי פעם אז אני אענה את אותה תשובה
לוס אנגלס כי בילי אייליש גרה שם
לוס אנגלס כי בילי אייליש גרה שם
פינלנד/אנגליה
או איטליה/ספרד
או מיאמי או ניו ג'רזי
או צרפת או קפריסין
יפן, נראת מדינה כלכך יפה ונקייה.
ארצות הברית
אנונימית
ישראל
באותו הנושא: