12 תשובות
על לחמם 120 כיסאות בכנסת
זה קשה תכבדו!
זה לא רק המשכורת. משלמים להם גם הוצאות דלק (או תחבורה ציבורית), עוזרים אישיים (עוזרים פרלמנטריים), טיסות לחו"ל, פנסייה, פיצויי פרישה, בתי מלון בירושלים ועוד הרבה.
עובדים קשה בלצרוח כל היום, וכתבתי תראה
שואל השאלה:
ואני בן אגב
מדינה מושחתת מה חדש
ופוליטיקאים הם חזירים והעבריינים הכי גדולים
שואל השאלה:
מה עובדים קשה, הם דואגים רק לתחת שלהם. ככה אני רואה את זה
הם זכאים למיליון דברים, חלקם סופר מטומטמים. אבל דווקא בשכר יש היגיון, כי זו עבודה ללא שעות קבועות (יש פעמים שחברי כנסת נשארים בכנסת גם כמה יממות רצוף, עבודה מאוד קשה (ודיברתי עם חברי כנסת, אני יודעת כמה זה קשה)), מסכימה שצריך להוריד, אבל היא לא יכולה להחות יוץר מדי נמוכה
כי זה מבטיח שהם לא ידאגו בקשר לתחום הכלכלי, ויעסקו רק בעבודת חבר הכנסת.

אם כבר צריך לשאול למה השופטים שבקושי עושים משהו מקבלים 88 אלף שקל בחודש?
אנונימי
טוב תראה, הם חייבים לריב ולצרוח כל היום בכנסת, עובדים קשה סך הכול

והדר מוכתר די ניצלה פה את המדינה ועם כל הכבוד לזה שהיא צדקה וצודקת אין לה פתרון אז היא לא רלוונטית
ממה שאני זוכר זה 45 ולא 55
וזה כי הם המחוקקים, וכי אסור להם לעבוד בעבודות אחרות ולהרוויח הון, והם צריכים לשבת ולחוקק את חוקי מדינת ישראל, זו עבודה רצינית מאוד, ואסור שיהיה עליהם עול כלכלי, השכר הגיוני מאוד
הכי נחמד להתלונן ולהגיד שכולם מושחתים, האמת על זה הדר מוכתר בנתה, הילדים הצעירים שאין להם כל כך מושג, ואם הם שומעים 40 אלף שכר אז ישר הם בטוחים שכולם מושחתים.
לפעמים צריך להבין מה עומד מאחורי כל מיני פעולות, ויש היגיון בזה שלחברי כנסת לא יהיה שום עול כלכלי ויהיו פנויים להתעסק רק בעבודה שלהם, שהיא אולי הכי חשובה בדמוקרטיה.