4 תשובות
כולם אותו הדבר בזה שהם מיוחדים
לא דווקא בגלל שכל אחד מיוחד אף אחד לא דומה למישהו בדיוק כי מיוחד זה שונה
כל אחד מיוחד במשהו שונה, אנחנו משלימים אחד את השני
תחשוב, מה זה מיוחד בכלל? מה השוני בין אדם מיוחד לאדם רגיל? האם יחוד זה דבר חיובי?
אם אדם נחשב כ"מיוחד" חייב להיות מצב הופכי ממנו, שבו יש אדם שהוא לא מיוחד, ולכן הוא שונה ממנו, אבל ממה הוא שונה ממנו? מה עושה אדם מיוחד שהוא שונה מאדם שהוא לא מיוחד?
אנונימית