11 תשובות
לא מגיבים
תשאל אותה מה קרה ואם היא צריכה עזרה או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
שאלתי לא עונה
אנונימי
אוקיי
אפ את צריכה משהו אני תמיד פה ואת יודעצ אצ זה
אוהב אותך הכי בעולם ואם אפילו לרגע את צריכה משהו תתקשרי או תשלחי הודעה
לאביו מלא
בכיף אני יעזוב אותך , תכתוב לה את זה שתי דקות אחרי זה וואי וואי
לא מגיבים תן לה את השקט שלה היא צריכה את זה תחזור אחרי איזה 20 דקות ותשאל אם הכל בסדר ומה קרה
Op0
משהו כמו: הבנתי, סליחה.
במילים שלך כמובן.
תחכה תן לה זמן ואז תשאל איך היא
אל תגיב תעזוב אותה
לאלא תקשיב לי טוב עכשיו אתה כותב לה "מכבד אותך יפה שלי כשתרצי לדבר אני פה תמיד" עם לב אדום תאמין לי עושה תעבודה
תזמין לה שאוורמה ותשלח לה הודעה פתחי את הדלת תאמין לי זה הכי טוב שאפשר לעשות!!!