7 תשובות
שואל השאלה:
מי שלא מכיר את הסיפור אני מדברת על זה שהם העלו סרט שמראים חיילים של צה"ל מוציאים להורג משפחה פלסטינית
אנונימית
לא נראה לי, גם ככה זה חברה מולטי מיליארדרית לא יקרה כלום
הם בירידה עצומה כבר שנתיים אכפת להם מאוד אבל לא נראה שהם עושים משהו כדי לשנות
לא אכפת להם בגלל שיש מלא מנוים, אנחנו לא ממש מזיזים להם כל יום מתנתקים 1000 אנשים ומתחברים מלא אנשים
לא חושבת
יש להם כלכך הרבה מנויים שלא נראלי שההתנתקויות בכלל הזיזו משהו, זה חלק קטן לעומת הכלל
יכול להיות גם שהרבה התחברו אליהם בנוסף למי שהתנתק ככה שזה מתאזן
שואל השאלה:
אולי אתם לא רואים את זה ככה אבל אם הם מפסידים לדוגמא נגיד וכל ישראל רשומה לנטפליקס וכולם מתנתקים הם מפסידים 9 מיליון משתמשים ותחשבו שיש גם עוד מיליון ואחת יהודים בחול שמבטלים את המנוי שלהם אני רואה מלא ציוצים בטוויטר ויש להם עשרות אלפי לייקים ככה שיש מי שרואה את זה
אנונימית
^ ואו לא להגזים, בכל ישראל אנחנו פחות או יותר 9 מליון ובואו נגיד את זה ככה, ל1000+ אנשים אין טלווזיה מסיבות כלכליות 1000+ אנשים הם בכלל הומלסים, עוד איזה 4 מליון בכלל בצבא ככה שלא יוצא להם להיות יותר מידי בנטפליקס, עוד איזה 3 מליון אנשים בכלל בחברת טלוויזיה שלא מציעה בחבילה את נטפליקס. ככה יוצא שאולי בישראל יש איזה 6 או 5 מליון משתמשים בנטפליקס (לא לתפוס אותי על המספרים שלא הכי מדויקים, רק נתתי קצת כיוון)