אף אחד לא ענה לי אז מי שמבין ב- ריטלין והפרעות קשב וריכוז שיכנס רגע
אוקיי אז בכללי בלימודים אני ילדה שקטה אבל בכל השיעורים אני חייבת להעסיק את הידיים שלי עם משהו ואני חייבת לעשות משהו וככה יוצא שאני לא מתרכזת , אני גם כל שיעור בטלפון ולא מתרכזת ואני בקושי יודעת משהו מתחילת השנה . חברה שלי הביאה לי היום ריטלין ( רמה 15 ) למרות שאין לי על זה מרשם ואני בכלל לא מאובחנת אבל זה כל כך עזר לי היום . זה פעם ראשונה שלא הייתי בשיעורים בטלפון , אני הרגשתי ככ מרוכזת ובאמת הקשבתי למורים וגם המורה נתן טקסט באנגלית עם שאלות והוא פתר את זה כזה עם הכיתה ואני הספקתי לסיים לפני שהוא פתר עם הכיתה וצדקתי בכל מה שכתבתי ! ואף פעם לא הקשבתי בשיעורי אנגלית השנה או עשיתי משהו אני עכשיו לומדת מהצהריים למבחן שיש לנו עוד כמה ימים ואני מרגישה ככ מרוכזת ובאמת שאני יכולה ללמוד . אני מתחילת השנה לא ישבתי ללמוד ככה. זה אומר שריטלין עוזר לי ?