10 תשובות
כלום אין מה לעשות
זה לא הבדל כזה גדול
מה הבעיה
גאד
גובה זה לא הכל
יכול להיות שגם היא תרצה אותך
תנסה מקסימום לא הולך לא נורא
לא זה לגמרי בסדר (גם מי שאמר לי שאני הקרש שלו יותר נמוך ממני)
לא רק שאין בזה בעיה, אלא זו הזדמנות עבורך למחוק את הרתיעה שיש לכמעט כולנו מבנות שגבוהות מאיתנו.

זה חשוב למחוק את הרתיעה הזאת כיון שגבריות אמיתית היא באישיות שלך ולא בגודל גופך.

יכול להיות שבתחילת הקשר שלכם הדבר יפריע לך ואולי אפילו יפריע לך מאוד. אבל כיון שאתה מודע לפערי גובה ואתה מוכן לדבר על זה, אחרי שיש ביניכם קשר, תדבר על זה איתה עצמה, וביחד תילחמו ברתיעה מפערי גובה. ובפרט שיכול להיות שהיא עצמה שהיא גבוהה, גם רוצה שהגובה שלה לא יצור ריחוק מיותר בינה לבין בנים שהיא גבוהה מהם.
אין בעיה
לא נורא יש בנות נמוכות אחי.
שלושה סנטימטרים זה כלום.
יצא לי לראות בחורות גבוהות יוצאות עם גברים שנמוכים מהן בראש