התחברות
הרשמה
אם אני אשים על לחם שמן זית ואז אני אשים תלחם בתנור הלחם יהיה קריספי כזה?
6 בדצמבר 2022, 15:32
מתכונים
לחם
שמן זית
3 תשובות
כן אני תמיד עושה ככה תמיד רצח תוסיפי גם זאעטר
אבל גבר
כן
גם אם תשימי אותו בלי שמן זית אגב
D
Donna Paulsen
כןכן
מ
מבטיחה שאני חמודה
באותו הנושא:
אם יש לי פיתה קצת רטובה אם אני אשים בתנור זה יהיה בסדר?
זה בסדר שאני אשים פיצה מאתמול בתנור?
אם אני אשים חזה עוף בתנור הוא יתבשל לי?
מה יקרה אם אני אשים נוטלה בתנור?
אם אני אשים בתוך הטוסטר לחם עם פסטרמה זה יהיה טעים?
עם אני אשים לחם עם נוטלה בתוך הטוסטר
אם אני אשים בננה בתנור, איך יצא? תפרטו.
אם אני אשים את ההמבורגר בתנור ולא במחבת הוא יהיה כמעט בלי שומן?
זה יהיה טעים אם אשים עגבניה בתנור?
אם אני לא אשים חזייה כשאני בבית יהיה לי חזה לא מעוצב?
זה בסדר אם אני אשים כרית חמה לחימום בתנור?