5 תשובות
הן אמורות להיות רגילות, פשוט צריך לצחצח את השיניים ממש טוב כשאת עם גשר ולצחצח גם עם מברשת מיוחדת יותר קטנה ממברשת רגילה
אנונימית
נשאר טילה אבל מנקים לך שם
לי לא נשאר וגם לא עשיתי הלבנה
אנונימית
עושים הלבנה אחרי
אנונימי
שואל השאלה:
כשהורדתם*
כשהורדתם*
אנונימית
באותו הנושא: