3 תשובות
אני מכירה את ההרגשה אבל צריך לזכור דבר אחד חשוב- יופי זה דבר חולף. זה דבר תפל. אף אחד לא יישאר יפה לנצח. יש דברים חשובים יותר מיופי כמו להיות בני אדם טובים אחד לשני לפתח את האישיות. כי השמחה האמיתית מגיעה מבפנים.שמחה שתלויה בדברים חיצוניים היא לא שמחה יציבה וחזקה.
להיות יפה זה נחמד אבל הרבה יותר חשוב האופי והפנימיות.
ותשמח במי שאתה, בתכונות ובדברים הייחודיים שיש לך. אתה לא צריך להסתכל על אחרים ולהשוות את עצמך אליהם כי זה לא נגמר.
להיות יפה זה נחמד אבל הרבה יותר חשוב האופי והפנימיות.
ותשמח במי שאתה, בתכונות ובדברים הייחודיים שיש לך. אתה לא צריך להסתכל על אחרים ולהשוות את עצמך אליהם כי זה לא נגמר.
שואל השאלה:
^אבל הם לא שברו לי את הלב
^אבל הם לא שברו לי את הלב
תפוצץ להם את החווה
באותו הנושא: