18 תשובות
למי יש כוח ללמוד שפה כזאת
לאלא
מי יודע אלבנית חוץ מאלבנים נו באמת
לא...
לא זה לא יעזור לך בכלום
אנונימית
למה?
עדיף קוראנית סינית ויפנית :)
או אנגלית..
אם אתה עובר לאלבניה או קוסובו (מוכרת חלקית) אז כן
לא תלמדי ספרדית או צרפתית
תלוי מה את רוצה לעשות עם זה
לא
וואלה לא חושבת
עם מי תדבר?
לא. מה קשור עכשיו אלבנית?
תלמדי איטלקית . זו אחת השפות הכי יפות שיש
לא הבנתי למה אתם כולכך נגד כאילו כן אולי זה "בזבוז זמן" אבל כנראה שהיא פשוט מתחברת לשפה ורוצה ללמוד אותה כמו שאתם תתחברו ליפנית או אנערף
לא למי יש כח אם כבר לומדים צרפתית או
ספרדית או שמעמיקים באנגלית או שמעמיקים בעברית גם אחלה
נשמעת שפה מעניינת מאוד ללמידה אני לומד הולנדית אולי אחרי שאסיים ללמוד הולנדית אלמד אלבנית