6 תשובות
שואל השאלה:
פשוט אני אמורה לאמר שהגעתי הביתה לא כשאוספים אותי אז לא בא לי סתם לאמר לה שהגעתי הביתה כשאני אפילו לא חוזרת זה יציק לי כל הסופש
אין איזשהי בעיה שאני לא חוזרת ישר הביתה נכון?
אנונימית
פשוט תודיעי כשאוספים אותך את לא חייבת לומר
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
שואל השאלה:
קורס
אנונימית
את בטירונות?
לא צריך לקחת קשה
אם ממש חשוב לך לומר אז שתפי שאת נוסעת לאילת מותר לך