4 תשובות
אכן יש אני נכשלתי
שואל השאלה:
אני ממש רוצה לסיים עם זה ואני בלחץ ואין לי הרבה ביטחון....
אני ממש רוצה לסיים עם זה ואני בלחץ ואין לי הרבה ביטחון....
אנונימית
יש סיכוי אבל 90% עוברים
עליתי על מדרכה ועברתי לול
פנימי זה מלחיץ כי זה פעם ראשונה שאת נוהגת לבד אבל זה כולה איזה רבע שעה והמורה האחר בודק נטו אם איך את נוהגת ומתנהגת בכביש..
הכל טוב ובהצלחה
פנימי זה מלחיץ כי זה פעם ראשונה שאת נוהגת לבד אבל זה כולה איזה רבע שעה והמורה האחר בודק נטו אם איך את נוהגת ומתנהגת בכביש..
הכל טוב ובהצלחה
באותו הנושא: