5 תשובות
גולני זה מהמם !
אין על גברים בגולני/ לוחמה בכללי
אם זאת הסיבה שאתה רוצה ללכת ללוחמה אני מביא לך שבועיים עד שאתה יורד משם
מרשים שנתת מעצמך למדינה שלך, לא כי זה גולני
אם סתם תגיע לגולני כי יש לך פרופיל 97 ואפס סיבות להוציא פטור אז לא מעלה ולא כלום
אם זה מה שמעניין אותך עדיף שלא תתגייס ללוחמה בכלל