27 תשובות
כי לא לכןלם יש
כי הם לא ידעו על הקיום שלו
כי זה לא דבר יותר מידי נפוץ
כנל זה מציק
כי זה מגניב רצח
זה לא מגניב זה מעצבן
תמיד כשאני אומרת זה פשוט מפתיע כי לא ידעו
לא מבינה למה שידעו פשוט נולדנו 2 במקום 1
לא מבינה למה שידעו פשוט נולדנו 2 במקום 1
זה גם קורה לי שאני אומרת שיש לי הורים גרושים
כי זה די נדיר..
לא בכל יום פוגשים תאומים
כי בדרך כלל שיש למישהו אח תאום הם עושים הכל ביחד אז אם אתה מתחבר עם מישהו עם אח תאום בדרך כלל אחד הדברים הראשונים שתדע עליו זה שיש לו אח תאום.
כן ככה גם אצלי, ובמקרה שמי שמופתע מכיר את אח שלי הוא מופתע יותר (אנחנו נראים שונה לגמרי) ואומר אין זיכוי שאתם אחים
אנונימי
כי זה נדיר וזה קולל בטרוף
וואי גם אצלי ככה לא יודעת למה
"וואו באמת?? תמיד היה לי חלום שיהיה לי אח תאום" דיי תעזבו אותי
"וואו באמת?? תמיד היה לי חלום שיהיה לי אח תאום" דיי תעזבו אותי
יש לי גם תאומה
כי זה מידע חדש שהם לא ידעו קודם
כי זה נדיר
כי זה מגניב, גם אני הייתי מופתעת אם פתאום היית אומרת לי ולא ידעתי, לטובה
כי הם לא ידעו על קיומו לפני
לי יש אח תאום
אנונימי
גם לי יש תאום ודי בטוחה שכולם בשכבה יודעים
באמת זה נדיר?יש לי גם אחות תאומה
אנונימי
כי לא חוזרים על אותה טעות פעמים
אני מתערבת שכל מי ששם לי מינוס אין לו תאום/תאומה
גם אניי תאומה כאילו מתלהבים כזה מאח תאום ובשבילי זה ממש רגיל
לי יש אחות תאומה(:
כי זה די נדיר
באותו הנושא: