10 תשובות
לא
זה יפה
לא זה ממש יפה
למה את מרגישה ככה?
לאא זה יפה
לא רק ממש תדאגי לו!!
שואל השאלה:
אני מרגישה ככה כי ראיתי בטיקטוק בנות שאומרות שזה מזדהם וזה יכאב ואני מפחדת
אנונימית
אל תדאגי, אם החלטת על זה בלב שלם ואת אוהבת את זה עלייך תטפלי בזה טוב ולא ירה לזה כלום הכל בסדר אין מה להילחץ כי זה שווה את התוצאה זה בדור ממש יפה לך
^^^ שלי הזדהם כמה פעמים כי לא דאגתי לו כמו שצריך ולא שמרתי עליו אבל כל עוד תשמרי עליו אין ממש סיבה שהוא יזדהם
ממליצה על בפנטן פלוס ובטאקורטן ג'י!