התחברות הרשמה

אם אני משתזפת ושמה קרם הגנה רק על הפנים זה בסדר?

ארבע שעות בלי כובע ומשקפיים
10 בדצמבר 2022, 04:51
קרם הגנהשיזוףשמשעורפנים    
2 תשובות
כן
זה טוב
י
יא אללה איזה דגים
כן
מ
מלאכית גמדה
באותו הנושא:
אם אעשה לק גל רק כל 3 חודשים ואמרח קרם הגנה לפניי על הידיים זה בסדר?
זה בסדר לשים קרם הגנה רגיל על הפנים באופן קבוע?
אם אני שמה קרם הגנה ואני באילת אני משתזפת?
אם אני שמה קרם הגנה אני משתזפת?
אם אני קונה שמן גזר עם spf 15 הגנה מהשמש אז אני משתזפת ולא נשרפת ??
זה בסדר לשים קרם הגנה על הפנים ומעל איפור?
למה קרם הגנה לפנים עוזר? אם אוסיף את זה לשגרת הפנים, זה בסדר אם אקנה קרם הגנה מסקארה או שצריך אחד איכותי יותר?
זה בסדר לשים על הפנים קרם הגנה שמיועד לגוף?
אם אני שמה קרם הגנה אני לא משתזפת?
כשאני משתזפת עם שמן שיזוף שמים קרם הגנה ואז מעל שמן שיזוף?
אם אני משתזפת אני צריכה לשים קרם הגנה או שלא חובה?