6 תשובות
נגיד אני הלכתי לראיון
זהו
אבל זה מבית הספר שבאו ואמרו לנו
עדיף לא מזורז עדיף להיות מוכנים להכל
שואל השאלה:
^למה עדיף לא מזורז ?
אנונימי
ברוב התחנות כבר טין מזורז ולא כדאי
שואל השאלה:
^למה לא כדי?
אנונימי
כי זה לא מובטח שיהיה את הקורס בכלל וכי זה פחות טוב מהקורס הרגיל
ושוב לא בטוח בכלל בכלל שיהיה את הקורס